22 Haziran 2012 Cuma

Stokta olmayan ürünü peşin peşin sattılar!

13 Haziran 2012 tarihinde Hepsiburada online alışveriş sitesinden bir alışveriş yaptım.

Malum havalar sıcak, klima fiyatları da biraz yüksek olduğu için vantilatör almayı tercih ettim. Ve ne yazıkki bu vantilatörü de Hepsiburada.com üzerinden sipariş etmiş bulundum!



Meğer aldığım vantilatör hepsiburada'nın stoklarında yokmuş! Ben ürünü hepsiburada.com'da beğenip alıyor, ücreti de kredi kartımla yine kendilerine ödüyorum; sonrasında ise adını bile bilmediğim tedarikçi firmanın keyfinin yetip de ürünü kargoya vermesini bekliyorum!

8-9 gündür ürünün durumunda "Tedarikçi firma tarafından kargoya verilmesi bekleniyor" ibaresi mevcut.

Ben bu yazıyı ilk gördüğüm gün yani 14 Haziran günü bir gariplik olduğunu anladım çünkü daha önceki siparişlerim 1-2 günde siparişe verilirdi. Bu cümleyi aynen Google üzerinden arattığımda bir sürü müşterinin bu konuda mağdur olduğunu gördüm. Kimisi 2 hafta kimisi 1 ay, kimisiyse daha fazla beklemiş. Ürünü iptal edebilenlerden aylardır ödeme iadesi alamayanlarda var.
Benzer şikayetler Şikayetvar.com üzerinde de mevcut : http://www.sikayetvar.com/firma/detay/267

Bunu farkettikten hemen sonra hem telefon, hem hepsiburada.com internet sitesi hemde şikayervar.com üzerinden siparişin iptal edilip para iadesinin kartıma yapılmasını istedim. Çünkü vantilatör çok acil ihtiyacım olan bir ürün ve daha ne kadar bekleyeceğim bile belli değil. İşin kötüsü kargo takibi falan da mümkün değil. Tedarikçi firma ürünü kargoya verdi mi vermedi mi, verir mi vermez mi, verirse ne zaman verir, ürün bana kaç gün, kaç hafta, kaç ay sonra gelir belli değil!



Ürünün stokta olmadığını bilmek müşteri olarak en doğal hakkımdı oysaki... Bilseydim siparişi de vermezdim.
Bugün dahi biri bu ürünü almaya kalksa o da aynı sorunu yaşayacak çünkü ürünün stokta olmadı ürün bilgilerinde yok. Ürünü aldıktan sonra ürünü tedarikçi firmanın göndereceği, hiçbir şekilde kargo takibi yapılamayacağı ürün bilgilerinde yok!

Onlarca kez çeşitli yollardan müşteri hizmetlerine ulaşmama rağmen duyabildiğim tek cümle "Kısa sürede konu hakkında tarafınıza net bılgı verılecektir." oldu. Ve ne yazık ki kimse bana olumlu ya da olumsuz geri dönüş yapmadı. Her gün bu cümleyi duymaya devam ediyorum. 


Bugün siparişi vermemden sonraki 9. gün... Bakalım daha ne kadar bekleyeceğim. Ürünü kendim gidip mağazadan alacağım fakat bu kez de siparişini verdiğim ürün gelirse yine mağdur olacağım.

Umarım bir an önce para iadesi yapılır ya da kış gelmeden vantilatör gelir...

Bu süre içerisinde yaşadıklarımı veya yaşayacaklarımı buraya aktaracağım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder